Dla mediów

Poniżej zamieszczamy materiały prasowe, które przygotowaliśmy w ramach kampanii „Mój testosteron”.
W materiałach graficznych znajdą Państwo pliki graficzne, infografiki, ilustracje, zdjęcia oraz logo kampanii w różnych formatach i rozdzielczościach.
Zapraszamy do korzystania z naszych materiałów!

Materiały prasowe

Testosteron – pożądany hormon mężczyzn

Młodsi mężczyźni (do 24 r.ż.) bardziej zwracają uwagę na wygląd, ci, w przedziale od 25 do 35 roku życia stawiają na produktywność, a kiedy zbliża się kryzys wieku średniego (35-49 r.ż.) panowie znów skupiają się na byciu atrakcyjnym – liczy się wzrost owłosienia oraz zwiększenie masy i siły mięśniowej. Po pięćdziesiątce z kolei wracają do funkcji związanych z seksem, ale i co ciekawe – decyzyjnością – wynika z badania opinii przeprowadzonego w ramach kampanii „Mój testosteron”. O tym, dlaczego tak się dzieje i co robić, kiedy spada poziom testosteronu, rozmawiamy z dr n. med. Ewą Kempisty-Jeznach, jedynym w Polsce specjalistą medycyny męskiej, ekspertem ww. kampanii.

Jesienne przeglądy u mężczyzn, czyli skąd te problemy z seksem

Zmęczenie? Dodatkowe kilogramy? Zły nastrój? Brak energii? Brak ochoty na seks? Choć te objawy wydają się typowe dla nas podczas przesilenia jesienno-zimowego, to w przypadku mężczyzn nic bardziej mylnego, mogą wynikać z obniżonego poziomu testosteronu. Jak rozpoznać niedobór testosteronu i co robić w sytuacji, kiedy problem dotyczy Twojego bliskiego – radzi ekspert kampanii edukacyjnej „Mój testosteron”, dr n. med. Ewa Kempisty-Jeznach.

Ponad ¼ Polaków nie wie, jakie funkcje pełni testosteron

Choć 73% Polaków deklaruje, że wie, jakie funkcje w organizmie pełni testosteron w organizmie, to jednak częściej niż co czwarty nie ma takiej wiedzy. Wśród tych, co rozpoznają funkcje tego męskiego hormonu ponad połowa wymienia pobudzanie wzrostu owłosienia ciała i twarzy (53%) oraz pobudzanie erekcji i produkcję spermy (52%). Dopiero na trzecim miejscu plasuje się odpowiedź, że kształtuje męską sylwetkę (41%). Co ciekawe w teście nt. świadomości działania testosteronu kobiety wypadają o 6% lepiej od mężczyzn – wynika z badania opinii[1] przeprowadzonego w ramach kampanii edukacyjnej „Mój testosteron”.

[1] Badanie zrealizowane w dniach 24.09 – 25.09.2019 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 818 ankiet z reprezentatywną grupą Polaków powyżej 18 lat.

Infografiki

Wiedza o funkcjach testosteronu (wyniki ogólne)

Wyniki ogólne druk | Wyniki ogólne web 

Wiedza o funkcjach testosteronu
(wyniki z podziałem na płcie)

Wyniki z podziałem na płcie druk | Wyniki z podziałem na płcie web

Materiały graficzne

Logo kampanii (wersja niebieska)

PDFPNG

Logo kampanii (wersja czarna)

PDFPNG 

Logo kampanii (wersja biała)

PDF  | PNG 

Zdjęcie Pani Ekspert
dr n. med. Ewa Kempisty-Jeznach

Zdjęcie Pani Ekspert
dr n. med. Ewa Kempisty-Jeznach

2019 Ⓒ Besins Healthcare Poland Sp. z o.o.

Numer archiwizacji: BH/MP/A/001/1019

Kontakt | Polityka prywatności | Klauzula informacyjna